Munkahelyi Ergonómia - mit jelent és miért fontos?

Mi az az ergonómia?


Feladata, hogy olyan munkahelyi környezetet teremtsen, mely illeszkedik az ember szükségleteihez kényelmi, egészségi és biztonsági szempontból, így támogatva a megfelelő testtartást és testműködést.
Az egészséged megőrzése érdekében a következő ergomómiai szempontokat kell figyelned: ha pl.: számítógépen, irodában dolgozol és mindezt ülve teszed?
- klíma (megfelelően van-e beállítva a hőmérséklete, van-e rendszeresen tisztítva, hangos-e működés közben?)
- világítás (később hozom az infókat)
- bútorzat (milyen szék, asztal, beállításaik…hozom az infókat)
- testtartás
- ergonómikus eszközök, amiket tudsz használni(tippeket, ötleteket adok ezekre)

A következő pár bejegyzésben ezt az 5 részterületet tárgyaljuk ki.

Amennyiben még nem tetted, keress minket az alábbi csatornákon:

Facebook:
Youtube:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Idő Menedzselés - Top Tippek a profi időbeosztáshoz!

10 Tipp a mindennapi mozgáshoz!

Home Office titkok kezdőknek!